Ben je als ondernemer op zoek naar meer overzicht en wil je werkzaamheden uitbesteden? De hulp inschakelen van een Virtual Assistant is een hele flexibele oplossing.

Als Virtual Assistant kan ik diverse werkzaamheden van je overnemen en helpen om meer overzicht te krijgen, zodat jij meer tijd hebt om te ondernemen. Een Virtual Assistant inhuren kan structureel, incidenteel of bijvoorbeeld op projectbasis. Ook het aantal uren kan flexibel, aangepast aan wat jij nodig hebt.

Denk hierbij aan diverse administratieve werkzaamheden en financiële administratie, zoals bijvoorbeeld:

Office support

  • Agenda- en mailbeheer
  • Planning en taakbeheer
  • Digitaal documentbeheer
  • Dossierbeheer
  • Backoffice managen
  • Bedrijfsprocessen optimaliseren en beschrijven
  • Orderverwerking en -management
  • Diverse andere administratieve werkzaamheden

Finance support

  • Inkoopfacturen inboeken
  • Verkoopfacturen maken en verzenden
  • Credit nota’s maken
  • Betalingsherinneringen
  • Bankmutaties verwerken
  • Declaraties inboeken

Over het algemeen doe ik dit op afstand, maar in overleg is er veel mogelijk. Wil je weten wat ik voor jou kan doen of heb je andere ideeën of vragen, wil ik graag met je in gesprek over de mogelijkheden.