Mijn naam is Jeanine Vogler. Ik heb ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven en ben nu zelfstandig ondernemer. Ik weet hoe het is om geleefd te worden, teveel bezig te zijn met brandjes blussen. Ik weet hoe goed je mailbox werkt als to do lijst (spoiler alert: niet dus). Ik ken de overlopende mailboxen, chatprogramma’s, altijd bereikbaar moeten zijn. Thuiswerken en ondertussen het balanceren van je werk en privéleven, die steeds meer door elkaar gaan lopen. En ik herken uitstelgedrag: ik was er een kei in.
In 2021 ben ik begonnen als Professional Organizer. Met Organize my Life richtte ik me in eerste instantie alleen op het organizen bij mensen thuis. Voor mij het leukste werk wat er is, mensen helpen organiseren en structureren. Toch miste ik de dynamiek van het bedrijfsleven. Gelukkig voor mij bleek ook op de zakelijke markt de behoefte aan structuur en overzicht groot. Met Organize my Work valt voor mij alles samen. Werken in het bedrijfsleven, maar wel met de mens centraal. Het brengen van structuur en meer werkplezier. Het toepassen van mijn eerdere ervaringen en steeds weer nieuwe dingen leren. Ik krijg er ontzettend veel energie van.
Ik heb de opleiding tot zakelijk organizer gevolgd bij De Kantoorcoach en de training Oplossingsgericht coachen en werken bij Solvitas.