Mis je het overzicht over je werkzaamheden? Vraag je je aan het einde van een drukke werkdag af wat je nou eigenlijk gedaan hebt die dag? Zoek je een manier om productiever en efficiënter te werken? Ben je op zoek naar meer energie, rust en focus, zodat je weer meer plezier in je werk krijgt?

Als Organizer en Productiviteitscoach bied ik persoonlijke begeleiding op de werkvloer voor ondernemers die het overzicht kwijt zijn, zodat ze efficiënter kunnen werken en hun rust en werkplezier terug krijgen. Ik geef praktische coaching met betrekking tot onder andere het behandelen van mail, de (fysieke) werkplek, werkbare actielijsten, een ademende agenda, documentbeheer, plannen en prioriteiten stellen. Ik gebruik bewezen en eenvoudige methodieken.

Tijdens een intakegesprek brengen we eerst in kaart waar de belangrijkste knelpunten zitten. Als je besluit met me te willen samenwerken, maken we een concreet actieplan en plannen we een aantal afspraken in. Tijdens deze afspraken gaan we meteen praktisch aan de slag, dus met jouw mailbox, jouw actielijst, jouw agenda, jouw werkplek etc. Tussen de afspraken door coach ik je op afstand. 

Om je doelen te bereiken zullen gemiddeld 5 coachinggesprekken plaatsvinden, steeds afnemend in frequentie, verspreid over een half jaar tot een jaar. Het uiteindelijke aantal afspraken is afhankelijk van je hulpvraag en de voortgang die je boekt.